موسیقی و نامداران

آشنایی با نامداران موسیقی

موسیقی و نامداران

آشنایی با نامداران موسیقی

آهنگی از شاگرد استاد شجریان در کمتر از هفت ساعت آماده شد

Zom.ir 

چند وقت پیش مصاحبه ایی از پوریا منتظر از شاگردان جوان ودوست داشتنی استاد شجریان با یک روزنامه معتبر را برای مقدمه و آشنایی شما عزیزان وهمه مخاطبان گرامی موسیقی و نامداران جهت مصاحبه اختصاصی با ایشان را درج نمودم و درست بعد از چند روز از پوریا منتظر یک آهنگ کلاسیک به دستم رسید که جالب توجه بود و آن اینکه آهنگ فوق با نام حماسه ایی کوچک برای مردی بزرگ برگرفته از ملودی فیلم سینمایی حضرت محمد رسول الله (ص) با تنظیم به صورت ارکست سمفونیک و جالب تر اینکه در حدود  هفت ساعت جهت مناسبتی مهم آماده گردیده است که اشکال وایراد هنری هم در آن نمی توان پیدا کرد و خب این کیفیت کار و این نوع فعالیت و آن هم برای اولین بار در ایران در این محدوده زمانی شاید به جرات بتوان گفت که فقط توانایی شاگردان استاد شجریان می توانند پاسخگو باشند و از ان بر بیایند . . .

برای اولین بار مجبور به آپلود اثری شدم که برای شما عزیزان جهت دانلود قرار دهم زیرا اثر  جالبی  می باشد منتظر نظر شما دوستان هستم  . . .

جهت دانلود می توانید  بر روی لینک زیر راست کیلک نموده و گزینه save target as را انتخاب نمایید :

http://namdaran.persiangig.ir/Poorya%20Montazer-Hamasehie%20koochak%20baraye%20mardi%20bozorg(www.namdaran.blogfa.com).wma

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد