موسیقی و نامداران

آشنایی با نامداران موسیقی

موسیقی و نامداران

آشنایی با نامداران موسیقی

سپاس

با سپاس فراوان از استقبال و نظرات سازنده شما بازدیدکنندگان و مخاطبان محترم وبلاگ تخصصی موسیقی و نامداران (NAHA) توجه شما را به نکات زیر جلب می نمایم :
1. تمامی اطلاعات و مطالب این وبلاگ از منابع مختلف تحقیق و جمع آوری میگردد و تنها از یک منبع خاص نمی باشد . بنا براین امکان کپی برداری صرف و یا هرگونه کپی برداری از منابع نیست و تنها شاید تشابه موقعیت های زمانی و مکانی شخصیت های مورد بررسی اینگونه وانمود سازد . در عین حال اگر مجبور به استفاده از مطلبی به عین شویم اقدام به درج منبع خواهیم نمود .
2. تمامی مصاحبه ها توسط مدیر همین وبلاگ انجام گردیده است.با توجه به این نکته که هنرمندان عزیز و گرامی که با گرمی پیشنهاد مصاحبه ما را پذیرا می گردند پس از بررسی و از میان دیگر هنرمندان عزیز ایران و طبق خواسته مخاطبان انتخاب می گردند .
3.تمامی گرافیک های انجام شده بر روی عکس های مطالب توسط نویسنده همین وبلاگ ( مهربد ) انجام گردیده است .
4. موضوع رقص برای شناساندن علمی و صحیح در کنار عامیانه بودن آن در رابطه با هنر موسیقی و حتی در صورت نیاز استفاده از کاربرد درمانی آن می باشد و تبلیغ و ترویج ابتذال و بی فرهنگی برای این هنر در مطالب وبلاگ جایی ندارد .
5.انتخاب ترانه ها و نوع نگاه به آن ها تنها از جانب نویسنده همین وبلاگ برای مخاطبان و بازدیدکنندگان می باشد .
6. با اثبات اینکه مطالب و نوع آن ها در کنار میزان استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان برای مدیر وبلاگ حائز اهمیت هستند نشانگر آمار بازدید کنندگان واقعی و به دور از هرگونه بزرگ نمایی می باشد .
7. این وبلاگ به دلیل اهمیت گذاشتن بر اصل تحقیق و مطالعه درباره مطالب هر دو ماه یک بار به روز رسانی میگردد .

8. برداشت و استنباط از مطالب و مخاطب توسط خود مخاطب مسئولیتی را بر عهده وبلاگ تخصصی موسیقی و نامداران و مدیر و نویسندگان وبلاگ موسیقی و نامداران نمی گذارد  و هیچ گونه مسئولیت و استنباط از مطالب را دست اندرکاران موسیقی و نامداران بر عده ندارند و نخواهند داشت .

9. در وبلاگ موسیقی و نامداران هیچ گونه مسائل سیاسی و خلاف اخلاق جایگاه و ارزشی نخواهند داشت و مسئولیت چنین استنباط و برداشت ذهنی تنها متوجه مخاطب و مطالعه کننده خواهد شد .

10. مصاحبه شونده ها تنها خود مصاحبه شونده ها مسئول صحبت های ذکر شده و گفته شده خودشان می باشند .
مدیر وبلاگ مهربد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد